blaha blaha

Verkligen palla blogg, den funkar typ aldrig. Inte mig emot men aja. Vi kör på, så börjar vi med helgen som vart väldigt händelserik. Helgen började inte speciellt bra. Spenderade över 6 timmar på akuten (huddinge sjukhus). Sebastian har gått och ramlat? Så nåt hade gått av i foten vad det var minns ja inteD;. Och nu är det tydligen en spricka i benet också, så hejhej gipset. Det slutade iaf på en fest i liljeholmen med min kära Natalie. Var väldigt mycket på g, men inget som vart av, ovanligt? Kvällen slutade på donken runt 2.

Så på lördagen var jag sjukt trött men mamma drog upp mig kl 12 för att åka till skärholmen. Minns inte vad jag köpte men det kvittar ( =. Sen träffade jag William kl 10, vi åkte till Midsommarkransen och mötte Natalie som också ville vara med och leka. Det hände inte så mycket, vi åkte till globen och möttes av hur mycket männiksor som helst, och alla kom från eagles konsert, HAHAHA eagles vilka är det?^o)

Och söndag*-) minns jag inte vad jag gjorde ;S aja :D

Igår var jag ledig och idag var jag hemma, somnade halv 8 imorse, låg vaken i sängen i över 7 timmar. Fy tusan.
Så är man ju ledig imorgon också, men har en lektion kl 2 så efter det ska jag möta Natalie i gullmars för att ta en sväng in till staden. PUSSPUSSHHEJ

image50
tjusigt va hahah

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe mmm :)

2008-04-01 @ 19:10:55
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Helena


är du väl helt slut nu, hehe! Ha en skön kväll!

2008-04-01 @ 20:00:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0