i ett nötskal

Tack vare att jag vaknade halv 3 idag så är jag inte det minsta trött. Men är sjukt uttråkad så sängen ser ganska lockande ut nu. La mig och kikade på en film förut. How to deal hette den, den var riktigt bra :) Sån där fjantig kärleksfilm men ändå. Aja funderar på att lägga mig i sängen och dra i gång What happend in Vegas. 

Åkte in till stan med Natalie idag för att hon skulle köpa nån jackliknade grej på Ginatricot. Och när vi skulle ut därifrån öppnar sig himlen och det börjar regna som bara den. jag blev blöt? Usch det har regnat äckligt mycket den här sommaren och det är fan inte okej. Vart helt dyngsur när jag skulle gå från bussen. Lite ledsen i ögat blev jag också. MENEMN imorgon ska jag träffa nicklas om han inte bangar? mohhah .. 

Kolla, stackars apa :( blev seriöst ledsen .. och det är inte okej! hon vägrar inse att ungen är död och det är ju tragiskt :(






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0