inte död åt korven

Så nu har jag försökt skriva det här inlägget ungefär 3 gånger, och lyckats klicka ner rutan varje gång, Börjar bli galen nu. Men jag försöker en gång till. Funkar det inte så lägger jag ner verksamheten. Iallfall så vart min kväll fullbordad då Natalie kikade förbi efter en sväng med familjen till Ikea. Hon kom hit runt 7-halv 8 och gick runt 10, eller var det 11? aja sak samma. Under dom timmarna satt vi och försökte klura ut hur man installerar photoshop men vi klarade inte av det. Det blev att vi åt sockerkaka istället, torr som öknen men den gick väl ner.

Efter att jag och Wilma lämnat av nnats vid bussen tog vi en pinksväng och gick sen hem och stekte korv med makaroner, eller jag iallfall, huden var inte speciellt delaktig. Hon ville bara åt korven, jävla snyltare som hon är:)
Det var btw äckligt, den som uppfann korven borde skjutas.


Nu sitter jag här och snackar med lite folk på msn och playahead. Tror jag ska sussa snart, är trött med tanke på att jag enligt mig sjäkv var uppe med tuppen. Är kanske att ta i, men 11 för mig är tidigt? Men som alla andra dagar så lär det inte bli så. Kommer sitta här vid halv 5 och ångra att jag inte gick och la mig tidigare. Typsikt mig, alltid lätt att vara efterklok.


 


puss och knull hjärtegull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0