Lördagen

Lördagen började med att jag vaknade vid 12 för att åka iväg till farsta Centrum och gå på jobbintervjun. Den gick riktigt bra tycker jag så jag hoppas jag verkligen att jag får jobbet. Dom skulle ringa på måndag eller tisdag om man blivit anställd. Då blir det förmodligen i Nacka iallafall, palla!

Sen på kvällen kom Natalie, marre, hennes pojkvän och Adam Tensta hit, han vart sjukt lik iallafall. Var meningen att det bara skulle vara förkrök här, men när alkoholen tog över ringde jag hit lite människor, det slutade med att lägenheten var full. Mycket trevligt folk dessutom så det vart en riktigt lyckad kväll. Men det är inte lika kul nu när man ska städa, blää.
Dagen efter är heller inte rolig, helt seg och jag orkar ingenting. Var nere och fixade porten och städade upp där nere eftersom att nån jäkel verkade haft kul?

Aja ska ta och städa upp här, sen blir det Pizza för hela slanten. Första gången som jag verkligen är sugen på Pizza.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Esmat

haha den kvällen !tungt

2009-08-05 @ 02:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0