21 december 2008

Nu är det 3 dagar kvar tills julafton och mitt lov har äntligen börjat. Har tagit ledigt från jobbet så nu ska jag inte jobba igen förrän 3 Januari 2009. Känns så bra att det är så få dagar kvar på det här året. Göra 2009 till ett bättre år. Inte begå samma gamla misstag, utan faktiskt lära sig nåt utav det som hänt det här året. Bara börja på ny kula helt enkelt. Let's turn 2009 into something different.

SÅÅ.. eftersom att vi tydligen ska fira jul även fast jag inte trodde det skulle bli nåt så är det bara att åka in till stan imorgon och fixa dom sista julklapparna. Får se ifall jag pallar, annars ber jag mamma köpa istället XD Bara sätta på en klisterlapp och skirver önskar Matilda så är allt frid och fröjd.

Känner mig sjukt sugen på godis och funderar på att ta sebastian under armen och släpa honom till shell. Men det lär förmodligen aldrig hända :) så jag får sitta här med min halvätna sattransbulle som smakar abdulla och le iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0