;*

Idag har jag vart på jobbet hela dagen. Fick rast efter 6 timmar och då kan man säga att jag var helt slut. Sov mindre än 3 timmar i natt, så kanske ångrar att jag inte bara gick hem och sov igår kväll. Menmen, jag överlevde iaf.
Slutar klockan 5 imorgon så morgondagen blir en aning kortare och det är ett + just nu.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, funderar på att gå ut och träffa några kompisar. Men nackdelen med det är väl att jag inte kommer komma isäng i tid i kväll heller. Men får se hur jag gör. Men innan jag rör mig ur fläcken ska jag se

  • 21:30 Svensson Svensson
  • 22:35 Britney: For the record
Sen får jag allt se vad jag är på för humör.  Nu ska jag åter gå till sunes värld på cartoon network som äntligen kommit tillbaka till mig! :) lycka*

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0