Tredje advent

Det här helgen, fyfan vilken kass helg. I fredags åkte jag hem och käkade och kollade lite på tv hemma hos mamma tills jag vart sjukrastlös och var bara tvungen att hitta på nåt. Så vi åkte till Tyresö och hem till Jones. Där det var det folk. Festen var så gott som över.. som vanligt. Så jag och natalie tog bussen hem strax efter 1.

Och så igår var det fullt ös hela dagen. Jobbade från 11-6. Skulle ha slutat 4 men fick inte gå så det kändes lite B! Hur som helst så mötte jag upp Linn och så for vi till Kista galleria. Köpa en julklapp till Linn, riktigt nöjd:)
Fick helt bråttom när jag kollade på klockan och såg att den nästan var halv 8 så jag fick rusa och lämna Limpan ensam i Kista köpcenter. Hade lite dåligt samvete när jag åkte därifrån men men :).
Så for det bara hem till far där jag duschade och jag gjorde mig iordning. Och sen hem till mamma och åt, pappas mat smakar abdullaXD.

Sen tg jag tunnelbanan ifrån Telefonplan kvart i 11 ungefär. Varframme i Ängbyplan halv 12. Där jag fick stå och vänta i 100 år på att Natalie kunde komma. Och när jag kom dit var det deppfest nr1. Kändes inte sådär jätte spännande. Alldeles för mycket dödssnack och depp så 40 min senare drog jag hem.

SÅÅÅÅÅ... när tunnelbanan passerat Rådmansgatan stannar allt helt plötsligt och vi ska backa tillbaka in på perrongen. Då hade det hänt nån olycka, som vanligt när folk ska ha uppmärksamhet. Hoppat framför tåget eller nåt, nödvändigt. Sp 2½ timme senare typ hörde jag att dom hade beställt extrabussar från Gamla stan. Gick ifrån Rådmansgatan till Gamla stan och tog bussen. Väl framme i Gullmars var det ÖVER 2 TIMMAR INNAN NATTBUSSEN GICK! SERIÖST! Vet inte när jag var hemma, men jag fick sova mindre än 3 timmar. Och det var på tok för lite. Gick iallfalll iväg och jobbade, men kom dock 2 timmar försent. Men who cares, var såå trött, somnade på tunnelbanan.

Det var min oerhört spännande helg. Fyfan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0