Härliga tider:)

TJOOFLÖJT :)
Längtar tills nyår :) Det har inte vart jul än, nej jag vet! men julen är bara för tråkig?
Ska spendera julen hemma hos Linn, eller åker dit vid 7-8 nån gång. Ska se på kalle och äta pannkaka hemma först. Men på nyår blir det att knata ut och göra staden osäker med flickorna. Nu när man är 18 och kan göra allt sånt där som man inte kunde göra förra nyår, så måste man ta tillfället i akt och ge järnet:). Hade velat vara lite med Sarah också men det är 2 veckor kvar så det finns tid för förändringar. Men det är alltid så att allt bli knas när man bestämmer vad man ska göra typ dagen innan. Så när det gäller nyår är jag på att planera :).

Men men, nu är jag nysolad och allt är toppen. Nu är det dags att börja planera och boka Magalufresan :) Det kommer bara bli för kul :) Jag och Natalie hade kul i turkiet och då var vi bara 2. Nu är vi 4, eller aa kanske 6 st :).

JAJA! :) nu ska jag återgå till tvn och SUNES VÄRLD:)

puss och knull hjärtegull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0