såhär 3 dar innan nyår

Sitter här ensam och instängd på rummet, mamma och jag har bråkat som vanligt och blir irriterad så fort jag ser hennes tryne så jag håller mig kvar här inne ikväll. Ska snart gå o sova, gårkvällen tog rätt hårt på krafterna och jag borde ha lärt mig vid det här laget att jag mår uselt av vodka. Drack och drack, men kände knappt nåt under hela kvällen. Blir bara trött av det så lägger vodkan åt sidan. Funderar seriöst på att sluta dricka helt okej hållet, men det skulle vara för tråkigt! menmen.
Struntar i att kommentera gårdagen, pga brist på fakta! XD. Kom hem klockan 6 så roligt hade vi iallafall.

Vaknade vid 4 idag och la mig i soffan och kollade på"leilas jul" inte det roligaste, men det var rätt underhållande när man satt där med en pizza och ett stort glas cola. Det är precis så en söndag ska se ut. Inget jobb, fyfan va skönt det kändes när man tryckte av alarmet klockan halv 10 och somnade om. Det är precis så det ska vara:)

Menmen, ska träffa Linn imorgon och åka in och lämna tillbaka ett par skor jag köpte igår och köpa en Tommy hilfiger väska, den var bara för snygg, måååste ha den :)

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag faktiskt gå o sussa, tjooflöjt!:)
 

Några av bilderna från igår, riktigt sexigt med glasögon må jag säga! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0