25 december 2008

Så nu är julen över, och den vart inte så hemsk som jag gått runt och inbillat mig. Den vart faktiskt helt okej.
Jag vaknade runt 1 igår och då låg jag bara kvar i sängen. Det kändes inte som julafton överhuvudtaget. Men jag gick upp i tid till Kalle Anka som man absolut inte får missa. Alltid lika roligt o kolla på tomteverksaden och kalle på semester.

Sen fick vi sitta och vänta på att maten skulle bli klar, mamma stod i köket från klockan 1 till 7, och vid 7 var alltså maten klar. Var meningen att jag skulle vart hos Linn klockan 8, men eftersom attvi varken hade ätit eller delat ut några julklappar så sköt jag fram det till klockan 9 istället. Tog allt i lugn och ro och fick mina julklappar. Såhär i efterhand är jag nöjd med det jag fick men är avis på vad sebastian fick. Fick som sagt min tv innan jul så han fick lite mer än mig igår haha, nåt jag får leva med:).

Jag fick:
  • En olivgrön fjällräven jacka, en sån där tunnare jacka.
  • En navelpiercing och pengarna i hand så nu är det bara att gå iväg och fixa de där.
  • Massa grejer till naglarna
  • smink
  • sminkborttagning makeup store
  • ELTANDBORSTE haha
  • trisslotter i överflöd
  • Björn gustafssons dvd
  • pengar
Sen minns jag inge mer :) Men efter allt så fick jag skjuts till Limpan. Så jag ebba och Linn satt där och mufflade chips och surrade lite innan jag drog strax innan halv 12. Och när jag kommer ner till tuben så är det 25 minuter tills den kommer, snacka jag blev lack:)

Nu ska jag spela Kungfu panda på sebastians nya spelburk.

TJOOOFLÖJT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0