Mitt första inlägg, COOLT! ^^

Jaha jaha, nu satsar man på att skriva blogg (igen) XD Sjukt tråkigt men vi kör på ändå.
NU ÄR DET LOV =) vilket Matilda tycker om! Sportloven brukar inte bli så roliga med tanke på att det flesta åker iväg, och åker skidor eller vad det kan vara. Men det är väl bara att hoppas på det bästa att nån vän fortfarande är hemma, nog om det!
Kan berätta lite om min ybertråkiga helg istället,

Fredag var en jobbig dag, var i skolan till typ halv 2, sen åkte jag hem och kollade lite på tv XD
Sen åkte jag iväg och träffade Joel, min kära granne, så vi satt hemma hos honom och käkade chips och spelade guitarhero, asroligt, med tanke på att jag vann varje gång =) sorry joel.. men du sög =) Sen kom man hem och käkade, och så fastnade man i telefon 6 timmar fram och somnade sen på fläcken =)

Lördag Jag vaknade rätt sent, var asseg och irritarad, skulle till Uppsala och träffa en kille.. hur man nu ens kommer på tanke att gör det har jag ingen aning om. Iallafall så åkte jag till centralen och där mötte jag lilla natalie som kom med tåget ifrån sitt land, ha ha =) Aja sen åkte jag dit.. och ingen kommentar på det.


Söndag ÅÅH vilken slappdag, soffan med ett stort glas coca-cola gör verkligen en söndag. men det vart rätt tråkigt i längden om man säger så XD så man kollade väl runt efter fest.. vart på festhumör mitt upp i allt, men hittade inget så klart.. när man inte känner för fest det är då alla frågar. Så det vart att sitta hemma.. usch vad uttråkad och rastlös jag blev.

PÖÖÖSSPÖSSS

image2

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0