"inte okej någonstans" ;)

JAG ÄR TILLBAKA! :) kände mig bara tvungen att skriva lite nu, berätta lite om min och nnats oerhört trevliga utomlandsresa m.m. Nu efter så lång tid och inget har hänt så är det nog inte så många som läser min blogg, men jag kör på ändå. OCH HOPPAS ATT JUST DU LÄSER ;).

Vi spolar tillbaka några dagar eller aa tills 7/6, då kändes det ingenting inför resan, trodde jag skulle vara supernervös för det här med flygningen och grejer, men icke sa nicke. Allt sånt kom när man satt på planet och man precis skulle lyfta. Tyckte inte om känslan för 5 öre. Trodde vi skulle störta ungefär var 5e minut, så fort det guppade lite.
Vi var framme I Antalya typ vid 9, och då återstod bara bussresan, som tog 100 år.. och det var heller inte lite varmt.. höll seriöst på att dö.

Nog snackat om redan dit, vår vistelse där var inte helt riskfri, första dagen blev jag typ drogad eller nåt, vart helt knäpp och helt plöstligt stod jag och natalie på bardisken, och så ramlade vi ner.. *MINNESLUCKA* vaknade upp i en soffa med 700 turkar runt mig, ambulans och hela köret kom, scary. Aja vi tog en taxi hem, och så vaknade jag upp med feta blåtiran, och hela ansiktet var helt svullet. Det var inte kul alls, då ville jag bara åka hem till mamma.. inte festa mera, men så vart det inte.. Vi körde på, vi träffade bara massa göteborgare och lirare från umeå.. inga stockhlmare?
Men det var trevligt iallafall :)

Jag och natalie båkade typ 24/7 hahah, utan att överdriva, jag ville bara dra upp henne på berget och binda fast henne runt "mekka"? och åka hem :) men vi kom överens typ.. tillslut;)

Så mycket annat här hänt dessa veckor, men inget jag vill skirva om :) TJOFLÖJT PÅ ER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0