2008

DAMER OCH HERRAR, världens mest ontressanta blogg :) så nu blir det inge mer bloggande ( =
Nä nu skoja jag, mig blir ni inte av med =)

ALANYA! nice huu? Jag och natalie i Turkiet, better watch out :) kommer bli sjukt skoj. Vi har inget datum än men det kommer, Natalie vill åka typ 8/6, o jag vill åka nån gång efter midsommar, eller framåt juli. Menmen vi år la se hur det blir med den saken :)

Idag har jag övningskört ännu mer, i telefonplan.. fick motorstopp 3 ggr i en backe.. rekord tror jag hahaha.
Blir sjukt nervös när man är ute bland trafik och stoppljus och fans moster. Aja, det kommer väl så småning om =)

Orkar inte skriva mer om min dag nu, ha det bäst.. CIAO

image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0