EEEHH!


Helgen slut, JAG VILL INTE! :/
Men min helg har iallfall vart väldigt händelserik^ Så i fredags kväll hade jag sett fram emot en kväll framför tv:n, men vart det så? nej!
Kasper ringer o ba "matilda, örby gummi nuuu!" hahaa eh? Aja så blev bara att klä på sig och pallra sig iväg till vivo Örby och möta dom, och sen vidare hem till albin tror ja han hette. det var mycket trevligt.. förutom att det var lite väl mycket tjejer för min smak. Men jäkligt många snygga grabbar. "dreggel" ^^
Aja sen var det bara att gå hem och sova, för kl 10 ringer Sarah och vill att ja ska följa med till staden. Så så vart det, möttes i Zinkensdamm och gick vidare till t-centralen, jobbig promenad haha^^ Kom hem runt 5 och så skirver natalie att man måste med på fest. Pallade egentligen inte med hänkade på iallfall. "fest" kallar inte det där fest men det gick väl an, folket var trevligt så det var ju ett +.

Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske träffa kasper i stan. 

image25

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0