Fredag kväll

Är trött som fan, orkar inget annat än att bara ligga o töla i sängen. Kan inte riktigt bestämma mig om jag orkar resa mig och göra mig iordning för att gå ut. Får fundera på det där ett tag till tror jag.
Är absolut inte på festhumör, och inte på humör för att göra nånting annat heller för den delen.
Aja hade matte"prov" idag, och jag var såå duktig =) första gången någonsin.
Det var äcklig mat i skolan så vi drog till donken istället, usch vad äckligt det var alltså, får skärpa mig med det där.
Vart typ uppraggad av nån flummig kille idag, HAHAH.. jag o Tobias skrattade så vi vek oss när vi satt på tuben. Ofta nån gör nåt sånt? aja nu ska man inte vara elak, HAHAHA!
Lets Dance, med snygga Danny och GODIS.. sen duschen, sen kanske utgång, får la se.

HEJ SVEJS! =)

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0