klara, färdiga GÅÅÅ!


Är helt slut i skallen nu, försökte mig på att fixa bloggen och det gick ju rätt så bra (enligt mig).
Får fortsätta imorgon, för mycket siffror och krumeluxer för min smak.
Ledig imorrn, eller iaf tills kl 2, det är ju lite najs. Sen är det den där kursen eller vad tusan det är i livsmedelshygien. Dötrist, varför ska alla andra få vara lediga när jag måste gå till skolan :O fett orättivist!

Usch vad jobbigt det var i skolan idag, ville bara gå hem o gömma mig under täcket. Håller på att lära mig servera, så nu måste jag servera för typ rektorn+4personer till varje dag. Så först på morgonen börjar man med att duka, åh det är så hemskt när man ska servera..Stå där som ett fån o ba "vad önskas att dricka" ÅÅÅHH!!.
Men fick hursomhelst 2 kr i dricks *jublar* 2 kr, är jag så dålig? snyft.. haha

Vill komma ut på praktik så snart som möjligt nu, känns som om jag stått i det där köket i en evighet. Samma arbetsuppgifter varenda dag.. Skära sallad, baka bröd eller pula i matsalen. Och vid 11 får man antigen servera mat eller ta kuponger. BUHU..

Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla lite på tv inna jag ska knoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0