onsdag och ledig =)

Idag har jag sovit extremt mycket, gick o la mig runt halv 12 igår och vaknade vid halv 12 igen, gick upp och åt fil med musli. Sen la jag mig ner igen och knoppade om. vaknade runt halv 4. Så det känns inte speciellt bra nu med tanke på att jag inte är det minsta trött.
Aja, har kurs i livsmedelshygien på onsdagar kl 2, men hade verkligen ingen lust att gå idag, tycker att den lektionen är så fruktansvärt onödig. Vi går bara igenom saker som står i boken, det kan man väl lika gärna läsa, kan man tycka.
Så idag har jag bara legat hela dagen och kollat på tv. Inte speciellt skoj, men alla andra hade skola så nån annan utväg fanns det inte, tv:n är bara ett jäkligt bra tidsfördriv.
Aja sitter och kollar på http://www.posh24.se/  hittat massa snygga bilder på Zac Efron. Vilken läckerbit alltså.
Imorrn är det skola igen, och jag kan fortfarande inte fatta varför jag Christina och Mathilda hamnade i samma halvklass som 7-8 störande pojkar, inte mig emot. Men Jimmy? seriöst.. vad är det för fel på människan kan man ju undra. Aja 2½ år kvar, häng i hahah ;) Så imorrn då jävlar =)

Nästa vecka är det bara att gå tillbaka till helvetet, skolans kök... o kim HAHAHAA.. "jag känner mig lite ignorerad, av er dock" seriöst, en måndagsmorgon.. man hälsar på människan och hon drar upp hela sin livshistoria.. konstigt att man håller avstånd från henne.

Nu ska jag se några avsnitt utav gossip girl, dock utan svensk text.. menmen vad går man i skolan för.
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0