Wednesday


Så idag började jag kl 14:00, var rätt skönt. Vaknade halv 12 så jag hade god lite på mig att bara gå runt o lalla och slippa stressa. Dom hade inspektion i köket tror ja, han killen gick runt och tog prover och kollade efter bakterier. oerhört långtråkigt, förstår inte vad jag ska få ut av det här. Så det var våran lektion intressant va?

När jag kom hem hade pappas syrra kommit, hon hade världens sötaste hund med sig (Dino).
Och pappa vart ännu tråkigare än vad han brukar vara, tsss.
Håller mig nog kvar på rummet, sitter och lyssnar på Chris brown - I wanna be och letar efter lite fakta om Australien, men jag lackar snart.. HITTAR ABSOLUT INGETING! försöker leta upp vad tur och retur till Australien kostar. Ger upp pallar inte mera.

Ska sitta här och vänta tills kl 21:00, då top model börjar.. har längtat hela veckan =)

PÅ TV IDAG
20:00 Roomservice
21:00 Top Model
21:55 Fråga Olle
22:25 Girls of the playboy mansion
image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0