Absolut ingenting!

"GODER AFTON"

Söndagen började jag med en stor försovning. Började egentligen jobba klockan 11. Men var inte på jobbet förrän nån gång vid halv 1. Det har vart rätt lungt hela dagen så det var rätt skönt. Men är ändå sjukt trött fortfarande, ska bara gå o lägga mig i sängen med en stooor godispåse och bara ta det lungt. Är ledig imorgon också, skulle egentligen på samtal imorgon klockan 8 men vi sköt upp det till tisdag eftermiddag. Sååå är så gott som ledig 2 dagar till. Kvällen slutade med en glass och en liten pratstund utanför burger king med Viktoria och Alexandra. Sen tog jag och alexandra sällskap hem, eller aa till slussen iaf.

Gått hem i en sjuhelvetes snöstorm , man höll ju seriöst på o flyga iväg. Ett plus med jobbet är ju att man slipper knalla runt bland snödrivorna, tacka fan för det.

Igår träffade jag sarah direkt efter jobbet, riktigt kul. Inte sett kvinnan på år och dar. Det slutade på donken vid centralen. Sitter där och så smsar Lina, så det bar av till Midsommarkransen och hem till henne. Där sätt vi ett tag och babblade tills vi bestämde oss för att börja knata hem till Sarah. Vid 12 gick jag och Lina hem. Var inte hemma förrän typ klockan 1. Så jag la mig och såg klart på madagaskar. Försov mig som sagt, Pallar inte ens ha en slölördag och orka komma upp i tid till jobbet, inte okej XD

Men men, nu ska jag gå och fixa nåt att äta, är såå hungrig.

"So long - flaggstång!"



Jag och sarah, ser riktigt road ut må jag säga XD


Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0