Finns det ingen som har en kommentar om det hela, hjälp mig!

Har fortfarande inte kommit underfund med vad jag vill göra. Var 3 dagar på Fridays och nu har jag besämt mig för att lämna bartender drömmarna bakom mig. Dom som känner mig vet att jag aldrig kommer klara av det där, allt plugg syftar jag på då. Det är mest teoretiskt, jag är skoltrött och just därför valde jag den skolan som jag valde. Och jag tänker nu gå över till måleri. Vet att det låter komiskt, men jag tycker det är roligt och jag vet att det kommer vara enklare och förmodligen roligare än det jag håller på med nu. Så imorgon går jag till Bert och berättar hur läget är så han får fixa ny praktikplats. Jag kämpar, och jag streessar som en jävla jude ändå känns det som att allt kommer gå käpprätt åt helvete. Min framtid kommer gå i kras och BLÄÄÄÄÄ! aja jag kör på det här och serhur långt jag kommer. Känner jag mig själv rätt ska man gå efter magkänslan på en gång, när man ändå har chansen att ändra på saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte du ska byta, bartender är säkert roligare yrke och så får man en massa dricks också, finns ju barer som inte har de så stressigt under vintern. keep up the good work!

2008-11-05 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0