fortfarande en liten flicka

Pallar helt seriöst inte, är helt inne på att bara ta ett sabbatsår och komma tillbaka nästa år. Bartender karriären är över för min del. Det har egentligen ingenting med att jag inte vill bli bartender längre, utan att jag hade för stora förväntningar på fridays att jag vart så sjukt besviken över att det var som det var. Allt ser mycket bättre ut från utsidan. Satt under lunchen och prata lite med personalen och dom sa att det inte var kul att jobba som varken servitris eller bartender på den baren. Det är stressigt och allmänt störigt hela tiden, då är det verkligen inte lätt att lära dig. Kim sa ju att jag måste stå där själv för att se ifall jag pallar trycket. Och skulle jag inte ha pallat så skulle halva min utbildning bara gått åt helvete. Så jag har faktiskt gjort mitt val nu och tänker hoppa över till måleri. Funkar inte det så blir det att jag hoppar över ett år och kommer tillbaka till skolan efter sommarn 09. Det är på tok för tidigt för mig att välja vad jag vill göra resten av livet. Mitt liv stannade upp vid sjätte klass då jag gick om, och nu tar jag ingenting seriöst har jag märkt. Bara lallar runt och hoppas på bättre tider. Men ingenting löser sig om man inte tar tag i problemen.

Iallafall så var jag i skolan idag fram tills klockan 11, då åkte vi hemåt. Jag fortsatte efter slussen och åkte till mammas jobb i vreten. Skulle lämna pengar och lite grejjs. Sen efter det åkte jag hem och åt lite och sen vidare hem till Rickard. Strax efter 4 åkte vi in till Kungsträdgården då Rickard skulle åka skridskor? han blev som en liten pojke, så söt:)

Imorgon är det sista skoldagen och också matteprov, i procent. Vilket jag kan så det ska nog gå galant. Sen blir det staden med Christina. Canada goose here I come :) blir nog ett par skor också. Får se vilket humör man är på imorgon. Är jag inte på shoppinghumör så räcker det nog att spendera 6000 ;-. Slipper man ångra sig XD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0