Jag har ingen jävla aning vad jag håller på med ..

Idag har det inte hänt mycket, legat och pratat i telefon heela dagen, orkar verkligen inte klämma fram ett enda ord till nu. Kvällen avslutades i kungens kurva med pappa. Lämnade tillbaka en tröja som var alldeles för stor. Och så åt vi på donken. Köpte också ett par cider ifall jag skulle ut nåt, men eftersom att ingen kan bestämma sig och allt hela tiden ska gå efter när andra kan och inte kan har jag helt taggat sugen. Tänker gå och lägga mig och se på tv och äta godis istället. Så sjukt less på jobbet verkligen. Vet att det är underbart när lönen kommer men när man väl ska jobba och spendera hela helgen inne i ett pissköpcenter med människor som är dumma i huvudet. Min åsikt om alla nu för tiden. Usch för det här, man märker verkligen att jag är påväg i helt fel riktning.

Sitter här och pratar med Linn istället, det är Mojito Madness på Huset idag, hade velat gå dit men det vart knas med det också. Så vi sitter och pratar lite om att gå ut på nyår istället. Kan bli kul, hade helt andra planer för nyår men eftersom att allt gick åt helvete så är det bara dags att börja på ny kula.


Nu är resan bokad och jag är as exalterad. Vill att det ska bli Lördag den 14 Mars 09.00. Då jävlar:) Nu ska vi bara ta oss igenom vintern. Hur ska detta gå, jag vill inte ens sätta min fot utanför ytterdörren när det snöar. BLÄÄÄ:)

Nej men nu ska jag återgå till sängen och tv:n och se klart på Hancock, och sen förmodligen knoppa:)
 


TJOFLÖJT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0