Mycket på G just nu ...

JAG VILL BARA KOMMA VIDARE NÅNGÅNG, GE MIG EN PRAKTIKPLATS INNAN JAG FAN FÅR TUPPJUCK! säger jag bara.
Det är helt åt helvete knas att jag längtar tills jag får börja jobba, men det har ingenting med det att göra, utan att min tid går till spillo. Det kommer sluta med att jag kommer behöva göra ett extra år. Och jag har funderat lite på det men satt ett streck över det och siktar framåt nu istället. Vafan ska jag göra det lixom tänkte jag. Aaah det kan man ju undra, vad ska man göra ledig fram tills juni 09? jag har lixom redan tröttnat. Alla andra går i skolan, så det är knappast nånting att sträva efter. Palla jobba heltid på Burger king. HAHAHA.. klättra upp på karriärstegen inom Fastfood branchen. Garvar ihjäl mig, det får bara inte hända.

Idag var vi inne och kollade lite efter resor. Det blev Egypten, så mamma ska in och boka imorgon. det blev den 14/3-09 dåra. Aasnajs! :)

Men det drog juuu ut på tiden så tv-n får jag inte köpa förrän imorgon, vill ha nu! jag vill kunna se på tv innan jag får panik. Blir förmodligen en Samsung 32". Me like :)


Hänga upp den där stjärnan på väggen och jag är fan fullbordad, då kan jag gå i ide över vintern så syns vi 21/3,
PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Natalie

LIKADAN TV SOM MIG :o HÄÄÄÄRRRM APA ÄLSKLING :)

2008-11-20 @ 15:11:48
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej det är det inte :) det blev inte den! köpte en LG istället:)

2008-11-21 @ 00:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0