MMALTE IS BACK ON TRACK

Bert har forf inte ringt, och nu har jag vart ledig i en 1 vecka, eller aa är inne på v.2 nu. Känns som om han glömt bort mig nu eller nåt liknande. Fattar att det är svårt att hitta prakitkplats när man inte har nån som helst erfarenhet utav jobbet. Menmen, det är bara att ta vara på tiden och njuta av att vara ledig så lääänge som möjligt.

Igår var det bara att åka in till stan med Linn, dags för biatchen att shoppa upp födelsedagsslanten. Mötte upp henne i Slussen vid halv 1, då åkte vi direkt vidare till Centralen. Jag gick runt och kollade efter jeans till mig i typ 100 år men hittade inga. Så jag bestämde mig för att köpa nåt annat för pengarna, köpte bland annat en supersöt pyjamas haha, var bara tvungen. Men så ångrade jag mig så när lönen kommer köper jag Tiger-jeansen på Demin for girls.

Idag vaknade jag först vi 10 av att joakim smsade, somnade om och väcktes igen en timme senare av att Andreas ringde. SOMNADE OM IGEN.. och klockan 1 smsar Jim? och joakim nr 2, AJA.. gick hur som helst upp och så direkt ringer SARAH!:D inte hört av den filuren på år och dar känns det som. Och den stackarn är osams med vännerna i skolan och ville prata med lilla mig(A).

IMORGON SKA JAG MAMMA OCH SEBBS BOKA RESA INFÖR VINTERN/VÅREN. NAAAJS ELLER VAD:)<3<3



Puss & kram söötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0