Att det kunde förändras på 2 sekunder

Idag på jobbet var jag på ett riktigt risigt humör. Trivs inte på prakitiken och jag tror jag satsar på att bli massmördare istället. Jobb med männiksor på det här sättet funkar inte. Alltså inte människor allmänt. Utan som på Grand Hotell. Jävla överklassbitchar som kommer dit och bara finns där. Man sliter som en jävla jude och fanskapen bara stapplar in där och tar över. Står och putsar dom där förbannade besticken och så kommer det en man och tar av dom lixom. Jag ba: nej inte dom.. så ba "thank you" då höll jag seriöst på att bara tappa allt... var lättretlig och allt gick kepprätt åt helvete. Nu har jag kommit fram till att jag byter prakitk. Kanske inte den här veckan men nästa. 

Aja, gick därifrån vid halv 12, sa att jag skulle till tandläkarn. Sen gick jag hem och sov i typ 3 timmar och åkte sen till telefonplan och mötte rickard.

Åkte sen hem till honom, och sen kom pappsen och hämtade vid 7. Min dag slutade på donken och nu ska jag snart sussa kudde. HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0