Back on track

Jag är så gott som frisk och sitter här och ugglar i sängen med datorn i knät. Är inne på mitt fjärde avsnitt utav Desperate Housewives. Var ute ett tag förut och träffade Joakim och company, men eftersom att "jag vet inte" verkar en sån populär fras så drog jag hem. Folk som inte vet vad dom vill göra och bara står som ett gäng muppar tänker då inte jag joina. Hur som helst så var det jobb idag. Var inte ett långt skift men den sista timmen var så otroligt att gå o dränka mig nånstans. Just idag hade jag ingen lust att ge bra service. Var bara allmänt otrevlig och ville inte ha nåt med varken arbetskamraterna eller kunderna att göra. Hela grejen känns bara så oseriös och jag vet inte hur länge jag kommer hålla fast vid de här jobbet. Har funderat ett tag över att börja söka jobb igen, men ha det här jobbet undertiden och se om det dyker upp nåt bättre, som kanske faller mig i smaken också.



Iallafall, när jag slutade vid 4 så skyndade jag mig ut ur nacka forum och in i första bästa buss. Känns alltid lika skönt att åka därifrån. I slussen väntade jag ett tag på Rickard och Marcus. Sen tog jag tåget hem. Pappa har gått och köpt en ny tv. Stor jävla 42'' plastma grej. Förstår mig inte på sånt där. Så jag fick den gamla och sebastian tog min. Så nu är det ombytta platser på elektroniken här hemmaXD

Imorgon är det jobb igen. Hela 5½ timme. Och jag som är helt slut efter 4. Haha jag är alldeles för bekväm och bortskämd för att fixa sånt här. Ne fy vad jag klagar.. nu räcker det! Ska sätta på avsnitt 13 på säsong 4 nu.



Mössan är bara föör mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0