"Rubrik"

Tjoflöjt! Andra dagen hemma ifrån skolan. Och den här gången är jag verkligen dålig. Igår hade jag såå ont i magen att jag trodde jag skulle dö haha. Ont i kroppen och orkade knappt stå upp, kändes som att  jag skulle välta vilken sekund som helst, Det var inte kul någonstans, fyfan säger jag bara.

Imorgon hoppas jag väl på att kunna gå iväg till skolan. Måste prata med Bert också, vilket jag skulle ha gjort i måndags.
Jobb imorgon också, heela helgen. Sen börjar Grand Hotell veckorna också på Måndag. Inte sugen på det någonstans, mycket skönare att vara i skolan. Vi går ju bara från 9-12 på dagarna.

åker tillbaka till pappsen idag, så han kommer och hämtar mig vid 4 eller nåt, nu ska jag bara hitta nåt att döda tiden med! :)

MORSNING KORSNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0