abdulla på den här världen

Idag är Matilda supertrött, och kommer gå och knoppa tidigt. Kommer ligga i sängen vid 9. Är sjuk också så allt känns rätt surt just nu. Började som vanligt klockan 6 imorse, men gick lite tidigare för att jag skulle till skolan och prata lite med studievägledare Bert fjärt. Han ska fixa så att jag får några sovmorgnar i veckan för att inte slita ut mig. Enligt honom så kommer jag tydligen göra det, så han vill att jag ska trappa ner med Burger King jobbet. Men det finns inte ens en chans att jag gör det.

Idag fick jag stå i disken stor del av passet, vattnet var skollhett och det gjorde inte fint på händerna. Men eftersom att man ska kunna göra allt så erbjöd jag mig att diska.. dum som jag är.

Igår så polisanmälde jag stölden av mobiltelefonen och hoppas på att få ut några försäkringspengar, men det lär jag få eftersom att det blir på hemförsäkringen, då ska jag dirket åka och köpa en ny telefon. Det kommer bli nya
samsung F480 touchwiz. Lär få lägga till pengar men det är de värt, den är tjuuuusig:)


Nu är jag ledig fram tills Fredag, så nu är det bara Grand man ska ta itu med. Men nu ska jag äta upp min mat och hoppa in och duscha så jag kan gå och knyta mig sen! TJOOFLÖJT
                
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0