Dagen efter dagen"

Matilda är sjuk, och det suger stenhårt. Måste säga att det är roligare att vara i skolan och träffa människor än att sitta framför tv:n hela dagen. Skulle ha jobbat idag också, börjat klockan 16.00 och slutat klockan 19.00. Men eftesom att jag är sjuk så är det inte nån höjdare att gå iväg och kränga hambugare, så jag sjukanmälde mig istället. Rätt skönt, hade ingen lust att gå iväg till jobbet idag. Stressigt som fasen och jobba under middagstid. Blää! Gör det för pengarna, inget annat :)
Menmen, nu sitter jag och laddar ner lite musik ifrån piratebay som jag sen ska lägga in i ipoden. Bara massa gammal musik och det är inte okej någonstans.

Sitter också och funderar över det här med "födelsedagsfest", vette fasen om jag vill ha nåt. Eller jo, men det är knas .. vet inte vart man ska vara och liknande. Orkar inte städa efter :) Som efter festen här för nån vecka sedan, det såg ut som ett bombnedslag. Aja blir det nåt så blir det inte förrän typ nästa helg eller liknande.

Imorgon är det fredag och jag tror väl att jag blir hemma, eller inte... vill nog kunna gå ut nånting imorgon kväll. Så det är kanske bäst att pallra sig iväg till skolan så man slipper sitta hemma en hel fredagskväll. Sen ska jag jobba både lördag och söndag. Vet inte vilka tider än men ska ta reda på det imorgon!

Söööe, nu ska jag gå tillbaka till dumburken och godiset. tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0