Ledig Torsdag

Hellu, nu är klockan sent igen och det är snart dags att gå till kojs, (igen) :)
Idag vart jag riktigt förbannad när jag kom till jobbet, jag stressade dit, och så skickas alla hem pga av att det var alldeles för många där. Så 5 av oss skickade hem direkt när vi kom. Eller iallafall jag, Malin och Sofia. Åsa hade vart där sen halv 12. Men allså allt känns så oseriöst, att dom skirvit fel dag på mitt schema. Jag skulle ha jobbat imorgon och inte idag. Och Nacka Forum är inte bara runt hörnet utan en bra bit hemifrån så det gjorde mig lite irriterad. Så vi åkte hem. jag och Åsa tog Fruängen tåget och jag gick av vid Midsommarkransen och hem till Natalie. Som satt och pluggade XD.

Sen åkte jag till Telefonplan och mötte upp mamma, så gick vi och handlade lite käk och snask :)

Menmen nu ska jag dra mig tillbaka, imorgon är det fredag och sen på lördag är det FEEST :) det blir najs, så

tjingeling på er!



den här är bara föör rolig:) "silence, I kill you" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0