Matilda är glad idag

ÄÄNTLIGEEN FREDAG! Det finns inte en kotte här som har längtat så mycket efter fredag som jag. är helt slut och snart börjar man jobba igen. Ska åka härifrån halv 4 och jobba fram tills klockan 7.
Idag kändes det mycket bättre på Grand Hotell, beror helt på vilka människor som är där. Anima och Anna är trevliga så det är klart att allt blir mycket roligare och folket är roligt. Fick roligaste frågan idag, "kan jag få din elektonikadress?" HAHAH.. säääämst :) stod där som ett frågetecken och ba, vafan är en elektronikadress för nåt? han trodde han var skit bra där, men i själva verket var han väldigt fel ute. Hur ska jag veta att han menar hotmail när han säger elektronikadress? hahaha.. knas.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag och Alex har bestämt att vi ska träffas flera dagar nu, men det är tydligen han som är en upptagen människa, eller aa "upptagen". Så om inte den jäkeln är "upptagen" ikväll så ska vi ses. Annars är det nån fest i Tumba tror jag, med natalie såklart.

Imorgon är det PARTAY här:) har fått säga nej till flera stycken pga av att antalet kommer överstiga 20 personer på nolltid om man säger ja till flera. Det går inte in så många i våran lilla lya. Och mamma är orolig över att nån kommer riva kåken. Förra festen jag hade här för ett par helger sen spårade ju ur och alla sprang upp och ner i trapphuset och hade sönder portdörren. Tror inte grannarna var speciellt glada efter det.Är folket tråkigt är det bara att slänga ut som och ringa hit nya.

Nu ska jag äta och göra mig iordning för jobbet.



HAVE A NICE DAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0