"Tjenis Penis Jan Banan"

TJOOOOFLÖJT!

Nu är det så att Miss MMALTE har precis vaknat och sitter här och äter nåt überäckligt godis och bara chillar GAALET framför datorn och dumburken. Där är svampbob på G, och det missar man helst inte!
Idag höll jag ut hela dagen på Grand Hotell, men det var rikigt jobbigt. Även fast jag förmodligen har dom bästa arbetstiderna så klagar jag. Jobbar bara 6 timmar istället för 8 som man egentligen ska jobba per dag. Och så slutar jag som sagt klockan 12. Och det är ju superskönt att dagen precis börjat. Och så är det bara att gå hem och krypa ner i sängen igen. Går upp innan dagen börjat och det är verkligen mörkt nu. I somras vid den tiden var det ljust men nu är det svart som natten och det gör bara att man blir tröttare. Kommer inte palla med det här sen i vinter när även kylan knackar på.

Hur som helst så är det bara 2 arbetsdagar på G.H för min del, Ska även jobba imorgon kväll .. burger king dåra. Vill bara att den här veckan ska ta slut, man får så stor press på sig nu när man är ute som praktikant på en arbetsplats. Förut kunde man bara ringa och sjukanmäla sig var och varannan dag och bara ligga kvar och dega som en pascha i sängen. Men nu måste man gå upp och visa framfötterna hela tiden för att dom inte ska tröttna.


Har inte lärt mig allas namn än, eller ingens rättare sagt. Alla har knasnamn. Dom verkar bara ha invandrare vars Svenska inte är nåt att hänga i julgranen. Vissa är svenskar, och dom flesta är i min ålder. Eller aa vid 20års åldern.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag slipper göra det ikväll. PUSS&KRAM



 

En gammal bild på mig, Johanna och Linn .. FYFAN VAD VI SER UT. Jag iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, fyfan... riktigt länge sen!

2008-09-10 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0