usch fy och bläää

Igår åkte jag och Natalie hem till Niklas i Hagsätra för nåt "förkrök". Där var i princip alla killar som var med på landet i midsommras. Vid 12 nångång så gick vi ut och tog tuben till donken i Slussen. Sen hm.. tuben till bandhagen? inte okej, helt fel håll för mig lixom. Mamma ringde stup i kvarten och jag var ju helt borta så natalie fick vara min personliga assistent och svara i min telefon. Började jobba klockan 11 idag så det var ju rätt självklart att jag var tvungen att knata hem och få lite sömn. Men jag ringde pappa istället så fick han hämta upp mig vid shell i bandhagen. Känns som att det blev på tok för mycket alkohol för mig med tanke på att jag skulle jobba. Var inte speciellt fräsh imorse när jag vaknade.

Menmen, ska bli kvitt min bakfylla och sen är det väl bara att gå och sussa, nu börjar helvetet igen på Grand hotell. 3
veckor i streck ska jag vara där nu. usch..

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0