Lite allt möjligt smått o gott

Första skoldagen för den här månaden, kommer bli knas när man är så här lite i skolan. Vi vart indelade i grupper idag. Dom delade in efter kunskaper i engelska tydligen. 2 grupper för folk som inte klarat engelska grund och en som ska fortsätta läsa engelska A, vilket var den gruppen jag hamnade i, sen var det en till grupp för dom som behöver extra mycket hjälp XD.

Stannade hemma ifrån jobbet igår, utan att sjukanmäla mig dessutom. Ringde ända från 09:20-15:30 eller senare. Men det stod hela tiden att nätet var upptaget och att jag skulle försöka lite senare. Det gick aldrig att komma fram, inte ens idag. Så jag tog med Christina till nacka för att checka läget och berätta varför jag inte dök upp igår. Det var lungt så det kändes skönt. Kollade dessutom schemat och nu ska jag inte joba förrän Fredag igen. Så nu ska jag passa på att inte göra någonting. Ska gå till skolan, gå hem.. och sen bara CHILLA GALET!

Bråkade med mamma idag, så nu har jag hamnat hemma hos pappa. Alltid jobbigt att bråka med henne. Men jag antar att det är samma sak för alla. Fick dessutom dåligt samvete över att jag klagade så mycket över marrens fest, det var kul.. och ju mer människor ju roligare blir det ju, Förlåt för det.

Nu har jag precis städat klart rummet och sitter och lyssnar på musik. Vissa låtar ifrån filmen Mama Mia är riktigt sköna att lyssna på. Abba låtar, men det som gör dom bra är att det inte är Abba som sjunger, för dom är riktigt ruttna.

Ska snart sussa kudde och längta stenhårt tills imorgon, DÅ JAG HOPPAS ATT MIN MOBIL KOMMER! matilda har inte tålamod för sånt här. det som är ointressant kan man skjuta upp hur länge som helst, men såna här vesentliga saker ska ske här och nu, annars blir lilla jag grinig :)
        
    


NYA TJUWSIGA BILDER PÅ MMALTE! :) mihi
så kul man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0