buhu?

Nu har jag precis vaknat :D asskönt att sova 3 timmar såhär. Herregud vad jag bärjade garva när jag serverade en norrman kaffe idag! "tack så mycket, cpfint" säger han. Cpfint? höll på o tappa kannan i koppen. Vet att min humor är sämst men vad gör man. Så ett par ba: thank you madam, va fin man kände sig^^ Inte okej!

Imorgon har jag bett om att få gå tidigare, halv 12 men ska nog fråga ifall jag får klockan 11 istället. Måste hinna hemma och knoppa nån timme innan skolfotot. Sen är det bara att åka till skolan, skolfotot är kvart över 3. Sen efter det ska jag och pappsen åka och köpa min mobil YEY! :)

På fredag har marren födelsedagsfest, som börjar klockan 8, men kom nyss på att jag slutar jobba halv 8. Får se hur det blir med allt nu. Pallar inte stressa o skit för då blir jag bara på dåligt humör.

På lördag ska jag iallfall träffa Markus och company. Vi ska förmodligen gå på bio och se patrik 1½.  Den verkar rätt bra, och om jag inte är helt ute och cyklar så är pojken i filmen SCHNYGG!.


Nu ska jag fortsätta se på Svampbob och lyssna på den braiga låten som spelas.

NI KAN KALLA OSS FÖR DÅRAR NÄR VI GRÅTER GLÖDJETÅRAR, NÄR STOCKHOLMS STOLTHET TAGIT TRE POÄNG. VÅRT DJURGÅRDS HJÄRTA BRINNER OCH ÄVEN OM VI INTE VINNER. SÅ SKROLLAR VI VÅR DJURGÅRDENREFRÄNG. DAGS FÖR STADIONPRÄMIÄR, SITTER BÄNKAD JUST DÄR, OCH HÖJER VÅRA RÖSTER FÖR VÅRT LAG. SJUNG DJURGÅRDEN, SJUNG DJURGÅRDEN, SJUNG DJURGÅRDEN  SHALALALAL, (8)

Derbyt DIF-aik imorgon, tyvärr så kommer jag inte kunna gå, pga av att plånboken är helt tom nu såhär innan lön. Men ska se den på TV! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0