DAY THREE?

Nu är jag helt jävla slut, knappt så jag orkar stå upp på benen. Det var hursomhelst hur kul som helst igår. Fick stå i baren och göra drinkar och hela grejen. Hade såklart en backup, men efter ett par timmar satt grunderna. Och jag kände mig nöjd och gick hem vid 1 eller vad klockan blev. Hade frågat innan ifall jag fick gå tidigare så jag orkade upp och jobba idag. Men matilda skulle självklart inte gå hem, utan åka till Karlaplan och till "festen" hos helena. Det ångrade man lite i efterhand när man vaknade imorse. Men nu är allt avklarat och jag har 2 lediga dagar.

Vart så sjukt arg på BK idag, tror dom flesta märkte det. Siver står och tjatar hål i huvudet på mig.. till slut när han säger mitt namn så säger jag bara "nej" då vart det -Matilda?.... Matilda? "NEEEJ, vad fan vill du" Då vart det liv i luckan kan jag lova. Men jag fortsatte bara med mitt, fick iaf käft på honom. Hade sagt till redan från början att ni får ta det som det är, när man ringt ett flera gånger under veckan och bett dom lägga passet på söndagen eller helt skippa det. Men dom skulle ha mig där idag så det var deras misstag.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se om jag orkar hitta på ngt. Men det tror jag säkert. Annars ser sängen väldigt bekväm ut ;D

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0