En seg med händelserik helg?

Igår somnade jag som en stock precis när jag lagt på luren. Jag var såå trött att jag somnade 4 timmar och vaknade sen upp vid 10 och speedad som fan var jag då. Så då var det bara att börja göra sig iordning för kvällen äventyr. Vilket inte slutade exakt som man kanske önskat. Alla drog och där satt man, ville bara gå hem. Men hem kom jag inte förrän vid typ halv 7 imorse, med en full? tobias på släp. Vi somnade på plats, och vaknade strax efter 12 av att helena ringde. Så jag drog mig iväg mot henne och fick pannkakor som Lucas så fint stått och stekt.

Nu är jag iaf hemma igen, sitter här med en påse polly och väntar på att one tree hill ska dra igång, och därefter gossip girl. det kommer bli såå mycket tv ikväll, imorgon är det början på en seg vecka i skolan. Kommer iof bli skönt med tanke på att vi slutar vid 12 varje dag. Så det är rätt näääjs.

Men nu ska jag börja med kycklingsalladen innan jag somnar. PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Hugo

Hej.

Varför har du mitt mobilnummer på facebook? Jävligt konstigt.

2009-04-20 @ 19:56:57
Postat av: MMALTE

Har dubbelkollat... och numret som står där är mitt..

2009-04-21 @ 17:07:41
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0