Feeling pretty damn good

Nu börjar det dra ihop sig mot onsdag, tycker att det är så skönt att vara ledig. Har börjat vänja mig vid det lixom. Det enda som stretar emot nu är ju tunnelbanan. Kommer endast hem ifall jag åker buss med 3 olika byten och det tar lite mer en 1 timme att komma till Telefonplan. Sjukt jobbigt att tuben slutar gå så tidigt på vardagarna. Nu får mamma hjälpa mig med körkortet så fort som möjligt. Bilen åker in på verkstad imorgon så snart kan vi dra igång med det också.

Nu ska vi se hur helgen har sett ut. I fredags gick jag och la mig typ kl 11, så så ruggigt trött så jag orkade inte gå ut. Sen jobbade jag ett par timmar på lördag morgon. Tråkigt nog när det var så fint väder ute. Men på lördagskvällen drog vi iväg till Sätra båtklubb och till Jerome&jones födelsedags"fest" :). Blev nog inte precis så som dom hade tänkt sig, det dök inte upp sådär jätte mycket folk, men jag hade kul. Var nog mest alkoholen som stod för det. Men jag tog en taxi hem vid 2-halv 3 kanske.

Vaknade upp med jordens huvudvärk, men jag ryckte upp mig när natalie ringde och sa att det var finväder ute. Så vi drog oss in mot staden. Kom hem med yttligare några påsar, jobbigt att hålla pengarna i styr nu känner jag, även fast man kanske borde. Så det blev en klänning, en t-shirt och en födelsedagspresent till mamma, som fyller år idag. GRATTIS DIN GAMLA GET:).

På kvällen var det Ebba&johannas studentskiva, så jag mötte linn och vi åkte iväg och fixade lite grejer för att sen återvända hem till mig så jag kunde fixa iordning mig för kvällen, sen skutsade pappa oss över till Linn så hon kunde göra detsamma. Vi fick lite bråttom i slutet. Vi mötte Sigrid i Gamla stan runt kvart över 10 och så gick vi till en krog där i närheten, vad den hette har jag inte koll på i nuläget. Det var hursomhelst supertrevligt. Var meningen att jag skulle ha sovit hos Linn, men hon mådde dåliugt och drog nån timme senare. Då bestämde vi att jag skulle kojsa hos Ebba.

Men efter den drickan jag hällde imig var jag inte direkt taggad på efterfest, så det blev att ta en taxi hem och gå och sova. Var superskönt.

PUSSPOUSS

Kommentarer
Postat av: ebba

wohooo!! det var askul för fan :D

2009-04-28 @ 14:42:16
Postat av: MMALTE

hahah jaa :D

2009-04-29 @ 13:11:22
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0