Finns inga ord längre

Fick praktikplatsen på Operakällan vill jag bara säga, är sjukt stolt över det! Men när jag fick veta arbetstiderna vart man lite nere igen. Haha nej men, kommer jobba mellan 20.30-04.30. Så mitt så kallade liv kommer gå åt pipsvängen. Fördelen med det här är att min utbildning är på G nu. Festandet lägger jag på hyllan ett tag nu tror jag, blir så otaggad hela tiden. Förstår inte poängen med det längre.

Imorgon ska jag ivög och jobba hos mamma ett par timmar och se ifall ja trivs, gör jag det har jag ett andra jobb.. = mer cash.

Allt går emot mig och jag tänker inte försöka trotsa det längre. Jag sätter mig och väntar på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0