... it's just "easier" to keep going

SÅÅÅ nu ska vi ska farbror malte berätta för er gröngölingar vad crewet gjorde igår! Först var jag helt otaggad på att åka iväg till åkersberga, men jag gav med mig och satte på mig smilet igen och tog bussen hem till lina där jag mötte emelie. Vi skulle sen åka till liljeholmen och möte Oscar för att sen åka och fixa lite grejer i Örnsberg. Där efter åkte vi slussen och väntade in resten av flickorna. Guess what? Där efter bar det av till tekniska Högskolan där vi tog Roslagsbanan, helt otroligt hur lång tid det tog att komma fram.

Väl framme mötte Lucas&Cristian oss vid centrum. "Festen" var HEEELT DÖD i början, men det vart bättre när vi lät tiden gå. Under natten hann min nya väska brinna upp, OCH massa annat knas.. men som alla måste veta vid det här laget så är vi förföljda av problem. Det blev alltså att jag fick åka hem med en plastpåse(?) yey! Luktade dessutom bränt haha, kändes lite halvfräsigt. Kom nyss hem nu, så jag var den enda som sov kvar där. Mådde lite dåligt, ingen fylla eller så, men hade så ruggigt ont i huvudet så jag fick kampera i Tobias säng.

Men nu är jag iaf hemma, ikväll är det lugn hemma kväll. OM inte ngt annat händer(?).

Näj men nu ska jag skutta in i duschen, och sen kanske åka in till stan en sväng med mami.

PUSS&KRAM



Lina, emelie&jag


*snyft* XD


Helena, Paulina&Natalie


Historian kring den där brända strumpan har fått mig och garva konstant den senaste halvtimmen ;D


Helena,Oscar,jag,Natalie&Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0