Måndag igen?

Nu är det bara att tagga till tills imorgon, då ska jag nämligen till Operakällan och prata med barchefen. Så jag tycker ni borde hålla båda tummarna för mig nu, vill verkligen ha den här praktikplatsen. Han sa att det oftast är väldigt stressigt och så i baren där, men jag antar att man blir bättre om man jobbar under mer press. Att man lär sig hanskas med det redan från början så det inte kommer som en chock sen. Men nu är jag hur som helst inne på på vägen jag vill gå, bartenderdrömmarna kommer här nu, har fått tillbaka gnistan så nu kör vi hårt!

I lördags var vi hos Alge på fest, det var riktigt trevligt. Blev rätt wasted så jag låg kvar hos Filip. Det gjorde även Oscar och Josefin så vi drog hem vid 12. Pappa kom och hämtade mig i sandsborg sen valde jag att följa med till nacka forum. Största misstaget, trodde jag skulle dö! Ville bara gå hem och lägga mig, huvudet höll typ på och sprängas.

Så söndagen tillbringade jag i sängen och somnade rätt tidigt. Och idag vaknade jag av att pappa ringde runt 1 och frågade om jag ville hänka till ikea. Jag gjorde mig i ordning och så åkte vi dit. Jag fick sängkläder som alla andra gånger vi är där, fattar inte, jag och sängkläder.. vad är det roliga med det egentligen haha. Blev även ett köksbord+stolar.
Kom hem halv 5 och då smsade jag Jocke, så det slutade med att jag åkte in till stan och mötte Jocke och Pontus för att gå och fika. Sen kom även Lina och sen Helena. Det var supertrevligt.

Vi mötte natalie i slussen kl 11 och där även Felix&douglas så vi gick och käkade på donken. Sen tog jag, helena och natalie tuben till Kristineberg och träffade william och hans vänner. Men dom betedde sig sjukt omoget mot Natalie och Helena och det pallar jag fan inte!

IMORGON GRILLAR VI OM DET ÄR FINT VÄDER:) VÅREN ÄR HÄÄÄR.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0