Pääärtayy

Så nu är jobbet avklarat men ändå inte, även fast jag sovit över 9 timmar inatt så blev jag trött så fort som jag lämnat omklädningsrummet. När fan är man taggad på att jobba egentligen, kan inte pengarna rulla in iaf? Onödigt när man ändå lever på mamma&pappa. Fick iaf gå hem tidigare, tror bestämt dom märkte att man inte var på topp. Jobbigt läge, bränt mig på fritösen typ 3 ggr och gått in i bokhyllan ett antal gånger idag. Psykbryt alltså....

Igår var det "tjejmiddag" hos Natalie med (Natalie,Nathalie,Nathalie2?Helena,Lina,Paulina,Elina,Rebecca och lilla jag) om man nu kan kalla det för det haha, tårtkalas låter bättre i mina öron. Kvällen slutade med att vi åkte till Högdalen och hem till Dalbjers bror, deras fester är som dom brukar vara, inget att ha;D så jag tog faktiskt bussen hem, medans resten drog vidare till Lucas.

Har druckit VARENDA JÄVLA DAG DEN HÄR VECKAN, snacka jag var otaggad igår.. det var helt sjukt. Jag skulle lätt bara kunnat somna rätt ner i tårtan, lagt fylla på bakfyllan och verkligen fortsatt på samma sätt hela veckan. Aldrig riktigt hunnit bli nykter innan det dragits igång igen. Inte likt mig överhuvudtaget, men jag antar att man måste ställa upp för laget. Men nu är jag faktiskt taggad igen, så ikväll måste det hända ngt, ledig imorgon så LET'S GO GIRLS! :)



Jag,Elina&Paulina


Lina, Nathalie&Helena


Helena,jag&Paulina


Jag&Natalie


Nathalie, Nathalie OOCCH.. natalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0