Sommaren är påväg?

Nu är det äntligen fredag, efter en kämpig teorivecka så är jag för första gången lättad över att det faktiskt är fredag. Tagit ledigheten lite för givet här känner jag. Hursomhelst idag så skulle vi ha stannat i skolan tills kl 1 för att få våra rikskuponger för kommande praktikveckor, men Moud är som vanligt helt lost in space så vi gick därifrån griniga som fan. Så nu kommer man få åka tillbaka till skolan i början av nästa vecka för att få dom.

Efter skolan åkte jag och Christina in till stan för att kika lite, och vara så mycket som det bara gick i solen, nu är det verkligen sommarvärme och det är helt underbart. Jag hittade 2 klänningar, en av dem som endast kommer användas på studentskivan på söndag. Man ska tydligen vara färgglad? så det blev en chockrosa klänningen. Och även en lite finare vit klänningen, som jag hade tänkt ha på valborg, eller kanske imorgon.

Ikväll av vad jag har hört så ska vi vara hos Paulina, vet inte riktigt vad som händer där men kvällen får överraska oss. Sen är det back to work imorgon. Fortfarande inte speciellt långa arbetspass, men jag är lika glad ändå... förmodligen gladare. Så vi ska vara vid Sätra båtklubb runt 21 imorgon för Jerome&jones har fyllt år nyligen.

Och söndag dåra, får se lite vad som händer.. Men på kvällen är det ebba&Johannas studentskiva så det ska bli kul att gå dit.

Nu jag är ledig väldigt länge här känns det som, så blir det nästan som ett lov. Lagom nu när fryshuset har lov. Jobbar bara onsdag, och sen är jag återigen ledig tills nästa onsdag. Superskönt nu när solen är på G. Menmen, nu ska jag knata ut på balkongen igen.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0