When do you got your life figured out?

Igår var jag inne i stan en stund med natalie, åkte hem lika snabbt som jag kom in. Efter det åkte vi hem till natalie och körde lite tvspel, fick tuppjuck på det! ;D Lina kom också efter ett tag så Natalie började göra sig iordning och så drog vi vidare hem till mig så jag kunde duscha osv. Strax innan 9 kom Helena hit också och då bar det av till Boo kyrka (orminge) och hem till Johan. Kände typ inga, förutom Marcus,Rickard&Dennis. Var bara massa fjortisar så vi drog hem. Var så sjukt sur, vette fan varför men jag satte på ipoden och så sa jag inte ett knyst när jag drog, tror dom förstod att jag var sur^^ inte lite heller haha!

Skulle gått iväg och jobbat hos mamma idag mellan 12-15 men jag råkade försova mig så hon får fixa in mig ngn annan dag, i nästa vecka hoppas jag! Så ikväll ska vi hem till Helena och bara mysa alla flickorna, köra fia med knuff FAST med shotglas haha, kan bli lite roligt!

Ska fortsätta med maten nu, fiskgryta ftw. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0