I forgot to remember to forget..

Och så vart det natten igen. Hinner knappt komma hem innan det är dags att knyta sig. Men jag antar att vuxenlivet ser ut på det sättet! Vill man vänja sig.. nej(?).. Kommer alltid fanns saker att göra nu, syftar på jobb alltså. Kommer inte bli så att man bli sysslolös nu. Har säkert alternativ när jag tar studenten också. Så det är ett plus.

Idag betalade vi iaf in pengarna till resan, så nu bär det av. Jag längtar som bara den redan nu. Kom även på idag att jag fyller 19 om mindre än 1 månad. Helt galet vad tiden går fort framåt. Och den här gången ska jag komma ihåg att jag fyller år den tredje och INTE den fjärde. nåt stort fel på mig ibland :).

Ska se klart på A lot like love sen slänga mig i sängen. Ska bli dunderskönt att sova nu känner jag. En ny dag imorgon


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0