No matter what I do, no matter what I say, with you, I could never stay. Im sorry for all I've done, but for me, you are forever gone,..

Idag sjukanmälde jag mig från jobbet. Har sovit jätte dåligt och har varit på ett jäkla humör hela dagen. Var inne i stan idag och jag höll på att explodera. Barnvagnar som blockerar vägen, människor som envisas med att gå framför vid trånga utrymmen och går i snigelfart så man ska behöva putta dom åt sidan för att överhuvudtaget komma förbi. Vart mycket att jag äcklas utav människor när man är i trånga utrymmen, som i tunnelbanan. Vissa är så groteska. Står och snyter sig när tunnelbanan är proppfull tex. Blir seriöst äcklad.

Imorgon går jag tillbaka till jobbet, sista dagen. Sen är det skola nästa vecka och sen v.37 drar jag och Paulina iväg till Gran Canaria i en vecka. Och det ska bli helt underbart att komma till värmen.



Ska se klart Hannah Montana XD och sen sova! PUSSPUSS




Lyssnat på den här låten ungefär 100 gånger :) BRAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0