Let's get crazy

Sökte jobb här för ett tag sen, och jag har fått 2 av 2 svar. Haha, vem är det som säger att det är svårt att ens få respons. Det var café båda två, och jag ska på intervju för åtminstone en utav dom. Vet inte om jag känner för att skaffa nytt jobb just precis nu. Nu när det känns som att jag har bokat upp mig med samtrans fram tills V.46. Så det kanske är bäst att låta det gå?..

Var iaf i skärholmen nyss, shoppade givetvis en hel del. Kom väl hem med 5 påsar till. Låt pengarna rulla lixom. Dags att bromsa in snart och hålla i pengarna tror jag. Skickade även tillbaka pälsjackan jag beställde från Nellys. Den var på tok för stor och man såg ut som en enorm pälsboll. Och det var kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig! ;D

Ska äta upp mig magnifika kycklingsallad och sen sätta igång och färga kaluffsen. Börjar bli dags nu!

 


Kommentarer
Postat av: tessansessan

mums!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0