Sleeping to dream about you and I'm so tired

Var länge sen jag var såhär trött, sitter och sover framför datorn. Vill bara ha mat just nu, men idag består min lunch utav en yoghurt. Mums..? Så lär mina måltider se ut resten utav veckan, vad har jag gett mig in på..

Igår övningskörde vi iaf, vi har bestämt att vi ska göra det nu minst 1 gång i veckan. Körde en hel del förut så allt var inte främmande. Fick lära mig att starta i backe, växla upp till 3an, och att komma iväg i korsningen. Det var ett hinder förut då jag hela tiden fick motorstopp och dom bakom vart tokiga. Kan förstå det, men alla har vart nybörjare så.

Slutar även idag klockan 6, hade önskat att jag slapp gå iväg hit alls idag. Imorgon drar nattskiften igång på Café Opera igen. Då börjar jag inte förrän 20.00 så det är skönt med en sovmorgon. Det blir att åka in till stan runt halv 3 och träffa Linn en snabbis och ta en fika, ska även shoppa lite nu när lönen har kommit.

Sleeping to dream - jason mraz



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0