That was not even funny...

Blev ingen grillning igår kväll, så jag och nathalie bestämde oss för att dra in till metro istället. Men pga en psykad dörrvakt så verkligen trodde han var ngt så kom vi dessvärre inte in. "för fulla(?)".. vi var lixom helt nyktra, han hade ingenting som egentligen kunde styrka det. Misslyckade jävla snut.. snacka om nybörjare som tyckte det där var såå spännande.

Iallafall, känner ni oss rätt så var kvällen inte slut där. Vi drog vidare till F12. Haha coolt att kunna komma in där lixom. Värsta stället baby. Vi stannde väl där till klockan 2 eller nåt så drog vi vidare. Mikajl och några hade gått till cattelin under gaykvällen(?) Stort frågetecken på det, vågar dom inte komma ut i garderoben eller:). Nej då, men jag VÄGRADE :). Så jag satte mig på tvären och gick till donken istället. Sen åkte vi hem efter det. Klockan var iaf halv 4 innan jag var hemma, så det var en väldigt lyckad kväll :) Men vi har ju alltid kul.

Idag blir det iaf Cattelin, det blir att jag och nathalie går dit. Kanske kmmer med någon mer, Och så kommer Paulina vid 11snåret. Aja nu ska jag steka pannkakor, var 100 år sen jag åt det, mums! :)

                       
                       
                       

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0