If I say forget it I know that I'll regret it..

Äntligen hemma ifrån sundsvall, det var sista gången jag åker dit iallafall. farmor och "farfar" är såå tråkiga så klockorna stannar. Längtade hem redan första dagen. Men nu är jag hemma i Stockholm och här ska jag stanna. Inga trevliga ställen man åkte igenom, förstår inte hur man kan bo i Uppsala, Gävle, Söderhamn.. gnarp(?). Det är såå dött, även fast inget av det är speciellt litet så får man tuppjuck efter ungefär 5 minuter.

Det var soligt hela söndagen, då tillbringade jag såklart dagen i solstolen med en tidning och ipoden. Trodde även att jag kunde få sola igår, men ack.. det regnade såklart. Så vi åkte istället till "Birsta" Sundsvalls Kungens Kurva. Fast en aning större och affärerna ligger lite mer utspritt så lilla jag virrar bort mig, hur man nu lyckas med det..

Ska sova snart, är sjukligt trött. Så jag ska se Paris Hilton my new BFF haha, så tragiskt att det faktiskt är kul att se, sista programet nu, så nu får vi se vem av Vanessa eller brittany, hoppas deffinivit på Brittany. Vanessa är ju nuts?
Sen filmen Prime! PUSSPUSS





Wrong turn(?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0